منتديات الأسرار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الأسرار

منتدى ثقافى ترفيهى شامل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتجوز الشاطرة تجيب عيال شطرين

كاتب الموضوعرسالة
foacks
من اسره اسرار
من اسره اسرار

اتجوز الشاطرة تجيب عيال شطرين Empty
مُساهمةموضوع: اتجوز الشاطرة تجيب عيال شطرين   اتجوز الشاطرة تجيب عيال شطرين I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 7:56 am

قصة واقعية بعد اذن صحبتها ححكيها علشان اعرف رايكم فيها وكمان علشان تعرفوا ان الحب الى بيتولد ضعيف حيفضل طول عمره ضعيف

هى بنت فى احدى الكليات النظرية
هو ولد خريج احدى الكليات العملية
البنت كانت بدور على الحب بس الحلال يعنى الزواج مش اللف يعنى ولعب العيال
الولد بيقضى وقته وخلاص وعايز يتجوز بس لما يلاقى الى عايزة عنده يعنى استعداد
المهم اتعرفوا من على موقع شات البنت فى الاول هو مش كان عجبها وهو عادى مقضيها مش حتفرق يعنى اتقابلوا مع بعض رغم انها كانت مش مقتنعة
اول لقاء::::::::-نظرة عميقة وفجاة حسيت ان قلبها بيدق بشدة وهو كمان حس فى نفس اللحظة بقلبه بيخرج منه ويقولها بحبك بس مش فى حد قال حقيقة مشاعرة عادى وانتهى القاء بعدها بكام يوم كلمها وقالها ان عايز اتقدم لك بس لازم اقولك على الحقيقة لانى كنت مخبيها وكانت المفاجاة انه قالها انا كنت عايز العب بيكى لكنى حبيبتك من كل قلبى وعايز ارتبط بيكى سامحته
وفعلا اتقدم لكن الموضوع فشل من الاهل يعنى شوية من اهلها وشوية من اهله
زى ما كان مفهمها وانتهت القصة بينهم بس برده فضل يحبها وهى كمان لان السبب الى قاله علشان هى كلية نظرية وهو لازم يتجوز واحدة زيه كلية عملية شاطرة لية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علشان العيال تطلع شاطرة
البنت تعبت واتعذبت لانه كان بيكلمها وفضل معاها واتعلقت بيه اكتر
هى كانت بالنسبة لى القلب الى بيسمعه فى وقت شدته ومش بيتكسف منها وكان بيقولها عى كل واى حاجة فى حياته هى الى بتفهمه وتقدره
ده كان كلامه عنها ودى حقيقة وانا متاكدة لانى قريبة منه واعرفه
لحد ماهو خطب وبعد عنها فهى قررت تنسى وتبعد هى كمان فات الايام وحصلت مشكلة مع خطيبته وانفصلوا كلمها وهو بيبكى من بعدها وانه محتاج لها بس كان لاسف اتخطبيت وخلاص حتتجوز كمان فترة فصيرة
بس هو طلب منها ترجعله فسالته ازاى واهلك هنا كانت المفاجاة الى قتلتها انه كان فى ايده يرتبط بيها لكنه كان انانى عايز يتجوز واحدة نفس كليته وفى نفس الوقت زيها تحبه وتديه حياتها زيها وهو مش لاقى زيها حد يحبه اد اية هو انانى
المهم فاتت الشهور وهى انفصلت عن خطيبها ومش تم الجواز كلمته وقالتله انا خلاص بقيت لوحدى كان منتظر منه انه يفرح برجوعها وياخده فى حضنه لكنه ولا حتى سال فيها يعنى كلمها مرة او مرتين مش اكتر
يعنى اداء واجب مش اكتر هى دلوقتى تعمل اية تفتكره ده حب ولا انانية منه مش اكتر علشان هو متاكد من حبها ليه بالرغم من خطوبتها لغيره بس هى تعمل اية معاه تستنى رجوعه ولاتكلمه وتساله على حقيقة مشاعره تجاهه
المهم دلوقتى انا نصحتها كتير انها تنسى وتبعد عنه لكن هى بتحبه ومتمسكه بيه الى حد كبير
وكنت عايزة اعرف رايكم فى الحكاية دى
ا

Report

اتجوز الشاطرة تجيب عيال شطرين
صفحة 1 من اصل 1